1.Hol, vagy hogyan tudok jelentkezni képzésre?
Legegyszerűbben a 2007kapos.hu weboldalunkon keresztül. A választott képzésnél kitöltött érdeklődést követően e-mailben és/vagy postai úton elküldjük a jelentkezéshez szükséges dokumentumokat. A jelentkezési adatlapot és (egyes tanfolyamainknál) szerződést kitöltve vissza kell juttatnia a számunkra (postai cím, e-mail cím), így fogadjuk el jelentkezési szándékát.
2.Személyesen szeretnék beiratkozni, érdeklődni. Hol tehetem ezt meg?
Két irodánkban is megteheti ezt, Budapesten és Kaposváron.
Ügyfélfogadási idő, minden hétköznap 9:00-től 16:00-ig.
3.Elindult tanfolyamhoz tudok-e csatlakozni, van-e még hely a csoportban?
Minden tanfolyamhoz lehet utólag is csatlakozni, de kizárólag korlátozott ideig és létszámban.
4.Külföldről teljesíthető-e a tanfolyam?
A kínálatunkban megtalálható tanfolyamok nem teljesíthetők külföldről, mivel a gyakorlatot Magyarországon kell igazolni.
5.Mit tartalmaz a tanfolyami ár? ( Jegyzetek, könyvek stb. )
Az ár minden szükséges jegyzetet tartalmaz, ami a választott képzéshez szükséges.
6.A képzési díj tartalmazza-e a regisztrációs díjat?
Igen.
7.Kapok-e valamilyen kedvezményt? ( GYES, munkanélküli, utazási kedvezmény )
A képzéseinken résztvevőknek adható aktuális kedvezményeinkről, kérjük tájékozódjon a választott képzés adatlapján, vagy annak referensénél.
8.Részletben tudok csak fizetni. Ez jelenthet-e problémát?
A részletfizetés engedélyezése egyéni elbírálás alapján történik, melyről a választott képzéshez tartozó referens tud bővebb információt nyújtani.
9.Milyen számlaszámra utalhotom a képzési díjat?
A számlaszámot minden esetben feltüntetjük a weboldali regisztrációt követően kapott képzési tájékoztatóban.
Kérjük, hogy az ott feltüntetett adatok alapján legyen szíves utalni cégünk részére.
Utaláshoz szükséges adatok a 2007 Kapos Képző Központ Kft. által szervezett képzések esetén:
Számlavezető bank neve: OTP Bank
Számlaszám: 11703006-20461782-00000000
IBAN számlaszám: HU89 11703006 20461782 00000000
SWIFT/BIC kód: OTPVHUHB
10.Visszaigényelhető-e a tanfolyam ára, ha az nem indul el, vagy más tanfolyamra a befizetett összeg beszámítható-e?
Természetesen visszaigényelhető. A tanfolyam indulásáról a képzési referenstől kap tájékoztatást. Ha úgy dönt, hogy inkább egy másik képzésre szeretne jelentkezni, akkor a referenssel egyeztetve erre is van lehetőség.
11.Diákigazolványt igényelhetek-e a tanfolyam ideje alatt?
Mivel cégünk iskolarendszeren kívüli képzéseket ajánl, ezért sajnos diákigazolvány igénylésére nincsen lehetőség.
12.Milyen orvosi igazolásra van szükségem, amennyiben ez a részvétel feltételének kitétele?
Általában szakmai orvosi alkalmassági vizsgálatra van szükség, melyet kizárólag folgalkozás-egészségügyi szakorvos végezhet el.
Kérjük, hogy a vizsgálat előtt ide kattintva tájékozódjon az egészségügyi alkalmassági vizsgálat elvégzésére jogosult orvosi szakellátó helyek listájáról!
13.Mi a minimum csoportlétszám egy képzés elindulásánál?
Általában 12 fővel tudjuk elindítani képzéseinket. A pontos létszámról képzési referensünknél tájékozódhat.
14.Tudnak-e segíteni gyakorlati hely keresésében? (van-e szerződésük gyakorlati helyekkel?)
Ez képzésenként változik, ezért javasoljuk a képzésszervező kollegánk megkérdezését a konkrét képzés esetben.
15.Milyen formában zajlik a digitális oktatás?
Képzésenként eltérhet az oktatási mód, melyről az adott képzés szervezője értesíti az érintett hallgatókat. Webkonferencia és/vagy online tananyag és/vagy online konzultáció formájában történik az oktatás.
16.Digitális oktatás formájában hogyan tudom a gyakorlati óraszámot teljesíteni?
A digitális oktatás nem ad felmentést a gyakorlati részek teljesítése alól viszont a képzésben résztvevők a jelenlegi veszélyhelyzetre való tekintettel halasztással tudjak teljesíteni azokat. Előfordulhat, hogy a tanfolyam indulásakor még nem tudja elkezdeni a gyakorlatot, mert nem talált gyakorlati helyet, vagy a hely, ahol ezt letöltené zárva van a kialakult helyzetből adódóan. Nem jelent gondot, ha nem kezdi el azonnal a gyakorlatot a tanfolyam indulását követően. Hosszabb tanfolyamokról van szó (8-10 hónap), ezért még akkor is van lehetősége az óraszámot teljesíteni, ha 1-2 hónappal később kezdi el a gyakorlatot.
17.Hogyan fog zajlani az oktatás, ha nem lesz lehetőség a személyes megjelenésű oktatási napok megtartására?
A veszélyhelyzet ideje alatt, oktatási napot nem tartunk. Ebben az esetben digitális oktatás formájában, online távoktatásban, emailen és internetes felületen keresztül juttatjuk el az ismereteket a képzésben résztvevők számára.
18.A képzési dokumentációkat milyen formában kapom meg?
A képzési dokumentációt futárszolgálattal juttatjuk el a képzésre jelentkező részére.